/

Digital Signage – Aktiva skärmar som påverkar

De flesta köpbesluten tas i butiken. Se till att påverka kunden med säljande budskap, som du ändrar snabbt och enkelt.

Vad sägs om att öka försäljningen med 25 %

Svårt, säger du. Inte alls, säger vi. 
80 % av köpbesluten tas i butik och de kunder som investerat i Digital Signage har ökat omsättningen med upp till 25 %.

Det fina med Digital Signage är att du blixtsnabbt kan anpassa budskapet efter hur förutsättningarna förändras och vilka besökare du har just för tillfället.
Sälja, informera, kommunicera i realtid – Digital Signage är lösningen!

Kom igång snabbt med våra paketlösningar

10 skäl att använda Digital Signage

Referensjobb

Rätt paket för rätt behov

Börja med något av våra startpaket. 
Bygg ut när du får nya behov.
Och dessutom kan du leasa ditt Digital Signage-system.

 

Small:

Två färdiga mallar, som sedan används som grundlayout för din information på skärmarna. Malarna byggs efter dina behov/önskemål och enligt din grafiska layout.

- Samsung Public Display 43” skärm
- Serverdrift och övervakning
- Användarsupport vardagar 08:00-17:00

 

Medium:

Tre grafiska mallar (se förklaring under Small).

- Samsung Public Display 49” skärm
- Serverdrift och övervakning
- Användarsupport vardagar 08:00-17:00

 

Large:

Fyra grafiska mallar (se förklaring under Small).

- Samsung Public Display 55” skärm
- Serverdrift och övervakning
- Användarsupport vardagar 08:00-17:00

 

Extra tillbehör:

- Vägg/takfäste i olika utföranden 
- Golvstativ med eller utan hjul 
- Montering 
- Konsultation av exempelvis placering av skärmar, för att nå bästa effekt 
- Design och framtagning av grafiska mallar. 
- Touchskärm med anpassad mjukvara för touchfunktion.

 

Mer information?

Kontakta Johan Norén så pratar vi effektiv kommunikation!! 
Tel: 011-400 03 40 johan@visuellpartner.se

Sälj mera med Digital Signage

80% av alla köpbeslut tas i butiken – ge kunderna exakt den information han eller hon behöver. Och i rätt ögonblick.

Intern information som når fram.
Snabb intern information är A och O för en framgångsrik verksamhet. 
Med Digital Signage når du ut blixtsnabbt till organisationen.

Nya budskap snabbt och enkelt.
Bilder, filmer, illustrationer – välj rätt lösning för rätt ögonblick.
Digital Signage har inga begränsningar.

10 anledningar till varför man ska använda Digital Signage

1. Nå kunden vid rätt tillfälle

80% av alla köpbeslut tas i butiken.
Med Digital Signage  för kunden rätt budskap i rätt ögonblick.

 

2. Korta ledtider

Med Digital Signage får du maximalt korta ledtider, från idé till färdigt resultat.
Vi pratar timmar!

 

3. Variera budskapet efter förutsättningar

Blanda statiska bilder, filmer eller andra dynamiska medier. 
Enkelt, snabbt, efektivt.

 

4. Attraktiva budskap på skärmar i en statisk miljö drar blickarna till sig

Den digitala skärmen lyser upp, och du får en helt annan uppmärksamhetsgrad jämfört med posters eller annan passiv reklam.

 

5. Övervaka och uppdatera annonsbudskapet i realtid

Med en lättarbetad programvara kan skärmarna övervakas, startas och släckas från en central plats - lokalt eller globalt. 
I samma programvara skapar du budskapen.

 

6. Hög dynamik i mediet

Tekniken öppnar fler möjligheter för till exempel specifika reklamkampanjer, där du direkt kan få ut faktureringsunderlag och statistik för både externa reklamköpare och innehavaren av systemen.

 

7. Anpassad information ger mervärde

Öka uppmärksamheten till skärmarna med exempelvis nyheter, väder eller börsinformation ökas uppmärksamheten till skärmarna.
I startpaketet finns börsnyheter och klocka inkluderat.

 

8. Träffsäkrare reklam

Du når rätt mottagare på rätt plats och vid rätt tillfälle. Eftersom du vet hur målgruppen ser ut, kan du enkelt utforma reklamen för att få bästa möjliga effekt.9. Inte bara reklam

Digital Signage är inte bara lämpligt för reklam, utan även för att framgångsrikt sprida intern information till medarbetare och kunder. 

Med Digital Signage har du möjlighet att distribuera ut den viktigaste informationen där medarbetare och kunder rör sig.

Vi vet var och hur.

 

10. Obegränsade möjligheter

Du ändrar budskap under dygnet eller efter kundernas köpbeteende. Du skickar budskap lokalt eller globalt direkt från din dator. Du styr och påverkar.
Möjligheterna är oändliga…