SkandiaMäklarna – 15 bilar som syns i Norrköping

När SkandiaMäklarna beslöt att ta ännu ett kliv i profileringsarbetet gick uppdraget att designa och foliera bilarna till Visuell Partner.

– När du ingår i en större kedja som vi gör, är det verkligen viktigt att du blir både synlig och igenkänd lokalt, säger Marcus Gunnarsson, franchise-tagare för SkandiaMäklarna i Norrköping.

– Därför jobbar vi mycket med att profilera våra medarbetare rejält, och på så sätt få uppmärksamhet för både medarbetarna och för SkandiaMäklarna. Och en väldigt effektiv kanal är att alla våra bilar är tydligt profilerade, de fungerar som rullande reklampelare dygnet runt, året runt och vi blir igenkända så fort vi kommer till våra kunder.

Visuell Partner folierade 15 bilar

När SkandiaMäklarna beslöt att ta ännu ett kliv i profileringsarbetet gick uppdraget att designa och foliera SkandiaMäklarnas bilar till Visuell Partner i Norrköping.

Designarbetet gjordes i nära samarbete mellan Marcus och Visuell Partner där Marcus hade en del tankar och idéer om hur intrycket av bilarna skulle vara, och där Visuell Partner tog tankarna vidare till en komplett och slutlig design.

– Jag kände direkt att Visuell Partner hade en känsla för hur jag ville ha det, och vilken design som skulle fungera bäst för våra behov och önskemål, säger Marcus.

– Vi är mycket nöjda med arbetet, bilarna syns tydligt i Norrköping med omnejd och alltfler känner igen oss som fastighetsmäklare.